PREVEDERI GENERALE
Vizitarea site-ul www.taroterapia.ro, folosirea lui sau comandarea produselor / serviciilor de pe site implica acceptarea Termenilor și Condițiilor de mai jos, a Politicii de Confidentialitate (https://taroterapia.ro/politica-de-confidentialitate/) si a Politicii privind Cookie-urile (https://taroterapia.ro/politica-privind-cookie-urile-ue/).
Site-ul www.taroterapia.ro este administrat de societatea S.C. SCENTERS S.R.L.., numita in continuare TAROTERAPIA (sau “Vanzatorul / Furnizorul”), cu sediul in Str. Busolei, nr. 10, ap.4, sector 2, Bucuresti, România, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/9308/2021, e-mail: contact@taroterapia.ro, telefon 0040 734 953 481.
Informatiile prezentate in cadrul www.taroterapia.ro cu privire la produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului la Distanta in sensul articolului 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Acceptarea Termenilor și Condițiilor www.taroterapia.ro este voluntara, dar necesara pentru crearea Contului si/sau in scopul plasarii comenzii de catre Client / Cumparator, reprezentand o formalitate premergatoare incheierii Contractului la Distanta.
Navigarea in www.taroterapia.ro, urmată de Comanda, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa de catre orice Client / Utilizator a Termenilor și Condițiilor www.taroterapia.ro.
TAROTERAPIA isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza, in orice moment, continutul www.taroterapia.ro, precum si Termenii şi Condițiile, fara nicio notificare prealabila. In caz de neintelegeri / divergente intre Furnizor şi Client/Utilizator, se vor aplica Termenii şi Condițiile valabile la momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.
TAROTERAPIA pastreaza in totalitate si in mod unilateral dreptul de a adauga, sterge, modifica, folosi toate materialele, datele si informatiile continute la orice moment de site, cu respectarea prevederilor legale in vigoare si a legislatiei nationale si europene cu privire la protectia datelor cu caracter personal.
Site-ul www.taroterapia.ro (numit in continuare si ”site” sau ”website”) nu isi asuma nicio garantie, obligatie sau raspundere fata de utilizatorii finali sau fata de terti, cu exceptia obligatiilor prevazute de legislatia in vigoare.
Acesti Termeni si Condiții se aplica pe termen nelimitat, de la prima accesare a site-ului. Ei pot fi modificati de TAROTERAPIA in orice moment, fiind recomandat ca toti utilizatorii sa verifice, la fiecare accesare, versiunea curenta.
Prin accesarea site-ului, utilizatorii se angajeaza sa nu cauzeze daune catre TAROTERAPIA sau catre oricare persoana fizica sau juridica. La crearea sau actualizarea unui cont de utilizator inregistrat, utlizatorul final se angajeaza sa introduca si sa mentina datele sale de identificare complete si corecte. Utilizator este orice persoana care acceseaza orice pagina sau resursa din cadrul site-ului, indiferent daca este sau nu inregistrat ca utilizator pe site.
Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor / serviciilor disponibile pe www.taroterapia.ro (ex. imagini statice/dinamice/prezentări multimedia, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate in cadrul www.taroterapia.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
In cazul în care plata pretului produselor / serviciilor este efectuata online sau prin transfer bancar, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de transfer bancar, de conversie valutara, etc, aplicate de catre banca Clientului/Utilizatorului.
Clientul/Utilizatorul poate interactiona cu Vanzatorul telefonic sau prin intermediul adresei de posta electronică contact@taroterapia.ro
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fără a se limita la accesarea datelor Clientilor / Utilizatorilor TAROTERAPIA, alterarea conținutului platformei www.taroterapia.ro, încercarea de afectare a performantelor serverelor care deservesc platforma www.taroterapia.ro, deturnarea continutului livrarilor produselor catre terți, etc) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
DEFINITII SI TERMENI
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni vor avea, daca din context nu rezulta altfel, urmatorul inteles:
TAROTERAPIA / VANZATOR / FURNIZOR: societatea SC SCENTERS S.R.L., cu sediul in Str. Busolei, nr. 10, sector 2, Bucuresti, România, înregistrată la Registrul Comerțului București cu numărul J40/9308/2021, e-mail: contact@taroterapia.ro
SITE / WEBSITE: domeniul www.taroterapia.ro
CONTINUT: toate informațiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; conținutul oricărui mesaj trimis Utilizatorilor sau Clienților prin mijloace electronice și/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
informații legate de produsele, serviciile și/sau tarifele acestora, practicate de către Vânzător pe site sau de către un partener contractual al acestuia, într-o anumită perioadă; date referitoare la Vânzător.
PRODUSE / BUNURI / ARTICOLE – orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizate de către Vânzător Clientului
UTILIZATOR – persoana fizică care are sau obține acces la conținutul site-ului, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Vânzător (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent între Vânzător și acesta, respectiv prin crearea și utilizarea unui cont pe site.
CLIENT / CUMPARATOR – utilizator care efectuează o comandă pe site, prin intermediul unui cont sau folosind opțiunea de ”comandă fără cont”
COMANDA – document electronic, generat ca urmare a accesării site-ului de către un Client, prin care Clientul transmite Vânzătorului intenția de a achiziționa produse de pe site, cu indicarea expresă a acestora, la prețul și în conditiile menționate pe site. Rezervarea unui produs disponibil pe site, fără finalizarea comenzii, nu reprezintă o comandă.
CONT – ansamblul format dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permit unui singur Utilizator accesul la zone restricționate ale site-ului.
FAVORITE – secțiunea din Contul utilizatorului care permite Utilizatorului/Clientului să creeze liste cu produse și servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții. Utilizatorul va beneficia de serviciul de urmărire a produselor și serviciilor adăugate, și va primi comunicări comerciale de la Vânzător legat de produsele adăugate în lista de Favorite, daca Clientul si-a exprimat consimtamatul in acest sens.
COS DE CUMPARATURI – sectiune care permite Utilizatorului/Clientului sa adauge produse sau servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment dat. In cazul in care produsele si serviciile nu sunt achizitionate in momentul adaugarii in Cos, prin efectuarea comenzii, Utilizatorul/Clientul va beneficia de serviciul oferit de către Vanzator de urmarire a produselor si serviciilor, prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia, daca Clientul si-a exprimat consimtamantul in acest sens.
CONTRACT – reprezinta o comanda confirmata si acceptata de către Vanzator.
CONTRACT LA DISTANTA – definitie conform articolului 2 pct. 7 din OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, precum și pentru modificarea şi completarea unor acte normative
CURIER – orice persoana, de drept public sau privat, care presteaza servicii de curierat
COMUNICARI COMERCIALE – orice tip de mesaj/notificare (email/SMS/telefon/push notification/ web notification) care pot conține informații generale sau tematice, informații, oferte sau promoții cu privire la produsele adăugate în coș, a produselor salvate în Lista de Favorite, precum și alte comunicări comerciale precum sondaje de opinie sau promovarea unor servicii și produse noi.
CAMPANII PROMOTIONALE – conditiile particulare de vanzare ale Produselor pe site, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea legislatiei corespunzatoare (i.e. reducerea prettului sau a costurilor de livrare, în limita stocurilor disponibile, etc);
CERINTE TEHNICE – cerintte tehnice minime a caror iindeplinire este necesara pentru utilizarea site-ului sau a anumitor produse digitale / electronice / virtuale – PC / laptop / telefon / alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, care asigura accesul la posta electronica si la internet.
LEGISLATIE CORESPUNZATOARE Codul Civil din 2009, Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între profesionişti şi consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Hotărârea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comerţul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative
Prelucrarea datelor personale
TAROTERAPIA colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal in cadrul platformei www.taroterapia.ro conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal disponibilă aici
Site-ul www.taroterapia.ro nu retine si nu stocheaza datele de card ale clientilor.
TAROTERAPIA nu colecteaza date cu caracter personal fara acordul prealabil al utilizatorilor. Orice utilizator are dreptul de a cere sa aiba acces la toate datele colectate de TAROTERAPIA, dreptul de a corecta datele colectate, sau de a “se face uitat”, adica de a cere ca TAROTERAPIA sa stearga toate datele stocate.
Pentru a inregistra o cerere sau sesizare privind protectia datelor, colectarea lor, stocarea si utilizarea, puteti contacta TAROTERAPIA prin trimiterea unui email la adresa contact@taroterapia.ro
COMUNICARI COMERCIALE
Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale, dupa cum urmeaza:
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicările Comerciale primite de la Vanzator, sau
- prin contactarea societatii, la contact@taroterapia.ro
Nu sunt considerate Comunicari Comerciale, in intelesul Legislatiei corespunzatoare, mesajele primite de catre Client/Utilizator de la Vanzator, prin SMS / Whatsapp sau posta electronica, referitoare la statusul relatiei dintre Vanzator şi Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare / finalizare Comanda, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
PROCEDURA DE COMANDA
Prin lansarea unei comenzi pe site, pe email sau prin alte mijloace la distanta sunteti de acord cu forma de comunicare prin care TAROTERAPIA isi deruleaza operatiunile.
Pentru a comanda produsele / serviciile oferite spre vanzare pe www.taroterapia.ro este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:
– identificarea si alegerea produselor / serviciilor, adaugarea lor in Cosul de cumparaturi
– introducerea datelor de identificare, nume, prenume, adresa de email, telefon, locatie, adresa de livrare si de facturare
– Selectarea modalitatii de plata a produselor, respectiv, a taxei de livrare (acolo unde se aplica)
– Finalizarea comenzii
PRETUL FINAL
Pretul final este cel afisat pe site la momentul cumpararii. TAROTERAPIA nu percepe clientului la cumpararea produselor / serviciilor nicio taxa suplimentara fata de pretul afisat pe site, cu exceptia taxelor de livrare, acolo unde ele sunt aplicabile.
TAROTERAPIA nu este platitoare de TVA.
CAMPANII DE PRET / CUM SE FOLOSESTE CUPONUL DE REDUCERI?
Cand o anumita campanie de preturi reduse in baza unui cod de cupon este activa pe site, procedura de cumparare este urmatoarea:
- se adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi – cuponul se aplica doar categoriei de produse / tipurilor de produse specificate pe site, in perioada mentionata
- se introduce codul cuponului in campul dedicat din cos si se apasa butonul ”Aplica cuponul”
- se introduce tara si orasul in sectiunea ”total cos”
- se continua cu finalizarea comenzii – si se introduc datele cerute in aceasta sectiune, pana la confirmarea achizitiei
MODALITATI DE PLATA
Ca modalitati de plata a produselor TaroTerapia, sunt disponibile: plata online cu cardul, plata prin PayPal, ordin de plata / transfer bancar, plata ramburs, astfel:
Pentru produsele electronice / digitale / virtuale (indiferent de locatia Cumparatorului):
- plata online cu cardul, prin Euplatesc.ro sau Stripe,
- PayPal
- ordin de plata / transfer bancar
Pentru produsele fizice cu livrare in Romania:
- plata online cu cardul, prin Euplatesc.ro sau Stripe,
- PayPal
- ordin de plata / transfer bancar
- ramburs, in numerar, la primirea coletului prin curier (numerar la livrare)
Pentru produsele fizice cu livrare in afara Romaniei:
- plata online cu cardul, prin Euplatesc.ro sau Stripe,
- PayPal
- ordin de plata / transfer bancar
Cum functioneaza sistemul de plata online cu cardul:
Procesul de plata este format, in general, din doi pasi:
1. Introducerea datelor cardului: dupa revizuirea finala a comenzii in formularul de comanda, aveti un camp dedicat, unde trebuie sa completati detaliile cardului dumneavoastră (fara spatii intre cifre). Apoi ati putea fi redirectionat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure.
2. Autorizarea platii prin sistemul 3DSecure*: Introduceti parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau va trebui sa autorizati tranzactia din aplicatia bancara, conform cerintelor afisate pe ecran. Daca autorizati tranzactia din aplicația bancara, NU inchideti pagina de comanda, pentru ca tranzactia sa fie autorizata cu succes. Daca folositi un telefon si e necesar sa intrati in aplicatie pentru a autoriza plata, trebuie sa reveniti imediat pe pagina de comanda de pe site, dupa confirmarea autorizarii, exact la pasul la care ramaseserati, pentru ca plata sa fie procesata.
Nota: bancile emitente de carduri MasterCard si Visa au activat standardul de plati online „3D Secure 2”. Pentru a putea efectua plati online in siguranta, trebuie sa activati cardurile dumneavoastra in noul sistem „3D Secure 2”.
Sistemele de plata oferite de partenerii online se ocupa de procesarea platii in siguranta si de incasare. In momentul in care ati autorizat o plata pe site-ul nostru, suma respectiva a fost blocata in contul dumneavoastra, urmand sa fie transferata in contul TAROTERAPIA in termen de 2-3 zile.
In cazul in care plata pretului produselor este efectuată online, TAROTERAPIA nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Cumparatorului, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului bancar al Cumparatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia nu este in LEI.
Cum functioneaza sistemul de plata prin ordin de plata / transfer bancar:
Plata se efectueaza in baza detaliilor de plata primite automat de pe site / facturii proforma. Detaliile le primiti pe adresa de e-mail folosita in plasarea comenzii.
Expedierea / livrarea comenzii se va face doar dupa confirmarea platii in contul specificat de TAROTERAPIA.
Comenzile de produse fizice pentru care se plateste prin transfer bancar sunt rezervate timp de 24 de ore de la lansarea comenzii. Dupa acest interval, in absenta confirmarii platii de catre Cumparator, comanda este automat anulata si produsele nu mai sunt rezervate conform comenzii initiale.
Cum functioneaza sistemul de plata prin PayPal:
Plata se efectueaza in baza detaliilor de plata primite de la TAROTERAPIA / facturii proforma. Detaliile le primiti pe adresa de e-mail folosita in plasarea comenzii.
Expedierea / livrarea comenzii se va face doar dupa confirmarea platii.
Cum functioneaza modalitatea de plata ramburs / numerar la livrare:
Daca ati ales modatlitatea de plata Ramburs , veti plati comanda in momentul in care curierul aduce coletul la usa dumneavoastra.
Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice) cu cardul bancar sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.
Plata pentru produsele livrate la Easybox se face cu cardul bancar sau prin transfer bancar / ordin de plata / PayPal.
Pentru comenzile externe se accepta doar plata online prin card, PayPal si transfer bancar / ordin de plata.
Pentru ca LIVRAREA sa se efectueze in cele mai bune conditii, atunci cand completati datele Cumparatorului , inclusiv adresa de email, telefonul, adresa de livrare (pentru produsele fizice), asigurati-va ca acestea sunt complete si corecte.
La comenzile efectuate pe site pentru produse fizice, Cumparatorul trebuie sa se asigure ca, dupa inserarea adresei din campul ”Livrare”, sectiunea ”Total Cos”, apasa butonul ”Actualizeaza” din sectiunea respectiva, astfel incat inainte de finalizarea comenzii, sa fie inserate toate detaliile corecte despre judet, pentru o buna estimare a pretului de transport.
TAROTERAPIA colaborează cu firme de curierat pentru expedierea produselor fizice comandate de Cumparator, la destinatarul si adresa pe care acesta le-a furnizat în momentul in care a lansat comanda.
Livrarea se va face cat mai curand posibil dupa acceptarea comenzii Cumparatorului.
Timp estimat de livrare & Taxe de livrare pentru produsele fizice:
Bucuresti / Ilfov: 1-2 zile lucratoare, din ziua confirmarii comenzii (pentru plata cu numerar) sau a platii (pentru comenzile cu plata prin card sau transfer bancar).
Restul României: 1-3 zile lucratoare, din ziua confirmarii comenzii (pentru plata cu numerar) sau a platii (pentru comenzile cu plata prin card sau transfer bancar).
In cazul in care Cumparatorul a refuzat primirea unui colet pe care il comandase, de cel mult 2 ori, va putea beneficia de livrari viitoare doar pentru produse platite cu cardul pe site.
Tarile din afara Romaniei, aflate in Uniunea Europeana: intre 4-9 zile lucratoare, din ziua confirmarii platii
Tarile din afara Romaniei, care nu sunt parte din Uniunea Europeana – timpi variabili, in functie de timpii estimati specific de firmele de curierat.
Este recomandata contactarea TAROTERAPIA de catre Cumparatorii aflati in afara Romaniei, intr-o tara care nu e membra a Uniunii Europene – pentru a confirma detaliile de livrare in mod punctual.
Taxele de livrare se adauga pretului produselor fizice, iar ele apar distinct pe factura catre Cumparator.
Taxele de livrare pot fi ajustate oricand, in functie de conditiile contractuale cu furnizorii.
Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice), cu cardul bancar, sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.
Livrarea gratuită este disponibilă exclusiv pe teritoriul României, pentru comenzi de produse fizice în valoare de minim 300 LEI din orice categorie care conține produse fizice. Pentru a beneficia de livrare gratuită, Cumpărătorul trebuie să adauge în Coșul de cumparaturi produse fizice în valoare de minim 300 de lei din orice categorie care conține produse fizice, pentru livrare exclusiv pe teritoriul României. În câmpul ”Finalizare comandă” va fi disponibilă automat opțiunea ”Livrare gratuită”.
Timp & modalitate de livrare PRODUSE VIRTUALE / DIGITALE / ELECTRONICE
Produsele tip SESIUNE PRIVATA: livrare în 2-4 zile lucrătoare din momentul confirmării plății, livrarea se face la adresa de email furnizată de Client în formularul de comandă, unde poate fi accesat link-ul către produs.
Produsele tip CURSURI ÎNREGISTRATE: Clientul primeste accesul la curs in maxim 2-14 ore lucratoare de la confirmarea platii, livrarea se face la adresa de email (Gmail) furnizată de Client în formularul de comandă, unde poate fi accesat link-ul către produs.
Daca ati ales produse mixte (digitale / virtuale si fizice) in aceeasi comanda, livrarea produselor fizice se face odata cu primirea coletului de la curier si incasarea contravalorii intregii comenzi, iar livrarea produselor virtuale se va face odata cu primirea confirmarii de incasare a rambursului, de la firma de curierat. Este posibil ca intregul proces de acces la produsele virtuale comandate sa dureze intre 5-9 zile lucratoare, astfel incat este recomandata plata online a comenzilor mixte (digitale / virtuale si fizice), cu cardul bancar, sau prin transfer bancar / ordin de plata, astfel incat Clientul sa obtina accesul la produsele sale digitale / virtuale cat mai repede dupa confirmarea platii.
ATENTIE:
Pretul transportului afisat la fiecare comanda, pe site, ia in calcul o greutate medie a coletului:
- de maxim 3 kg pentru comenzile din Romania
- de maxim 1.5 kg pentru comenzile externe
In cazul in care coletul este mai greu de limitele de mai sus, sau foarte voluminos, Cumparatorul va fi notificat, inainte de expedierea comenzii, in legatura cu posibilitatea suplimentarii costului de transport, in functie de greutatea suplimentara.
Toate termenele de livrare indicate sunt estimative, în funcție de disponibilitate, luand in calcul un flux de procesare normal și termenele de livrare furnizate de firmele de curierat (în cazul produselor fizice).
TAROTERAPIA nu isi asuma raspunderea pentru livrarile neefectuate sau intarziate cauzate de lipsa datelor complete / incorectitudinea datelor personale furnizate de Cumparator.
Timp estimat de livrare pentru produse electronice / digitale / personalizate:
Accesul la produsele de tip audio, audiobook, ebook, etc este imediat dupa cumparare, prin descarcarea (accesarea) link-ului furnizat pe email de TAROTERAPIA.
Livrarea produselor / serviciilor digitale / electronice / virtuale personalizate inregistrate (de tip harta / citire privata) se face la 3-4 zile lucratoare dupa inregistrarea platii.
Livrarea produselor electronice / digitale / electronice de tip cursuri inregistrate TAROTERAPIA se face la maxim 2-14 de ore lucratoare dupa inregistrarea platii.
TAROTERAPIA nu isi asuma raspunderea pentru livrarile neefectuate sau intarziate cauzate de lipsa datelor complete / incorectitudinea datelor personale furnizate de Cumparator.
Atentie!
Produsele personalizate inregistrate (de tip citire privata / harta) sunt disponibile online timp de minim 3 luni de la livrarea produsului, dupa care, din motive de securitate in mediul virtual, pot fi sterse de catre furnizor, fara vreo notificare suplimentara catre Cumparator. ESTE RECOMANDATA DESCARCAREA CONTINUTULUI ONLINE PERSONALIZAT / STOCAREA SA PE UN SUPORT LOCAL AL CUMPARATORULUI, INAINTE CA CELE 3 LUNI SA EXPIRE.
CONDITII TEHNICE PENTRU ACCESAREA PRODUSELOR DIGITALE / ELECTRONICE / VIRTUALE:
Pentru a accesa aceste produse, Cumparatorul are nevoie, in functie de caz, de:
- PC / laptop / telefon / TV / alt dispozitiv multimedia cu acces la internet
- adresa de email valida, pentru a putea primi produsele / serviciile electronice / digitale / virtuale achizitionate si pentru confirmarea comenzilor pentru orice produs de pe site
- doar in cazul produselor cu acces unic: o adresa de posta electronica Gmail
Exclusiv in cazul achizitionarii CURSURILOR TAROTERAPIA: accesul la continut se poate face doar in baza autentificarii cu o adresa de email GMAIL valida, deci Cumparatorul trebuie sa se asigure ca inainte de cumparare are o adresa de email GMAIL deja activa, pe care sa o introduca si in formularul de comanda. Cumparatorul primeste accesul efectiv la respectivul continut la maxim 8-14 ore lucratoare de la confirmarea platii.
TAXE PENTRU LIVRAREA IN AFARA ROMANIEI
Cand sunt achizitionate produse fizice pentru livrare in afara Romaniei, in afara tarilor Uniunii Europene, este posibil sa fie necesara achitarea taxelor vamale care se percep in tara de destinatie, odata cu sosirea coletului cu produse. Este in responsabilitatea Cumparatorului sa verifice conditiile si cuantumul acestor taxe in tara de destinatie. Orice potentiale taxe suplimentare generate in tara de destinatie trebuie suportate de Cumparator.
Utilizarea de catre Client/Utilizator a produselor / serviciilor achizitionate de la TAROTERAPIA
Prin achizitionarea oricaruia dintre produsele / serviciile digitale de la TAROTERAPIA, Cumparatorul se obliga sa NU distribuie catre terte persoane si sa NU ofere accesul catre terte persoane la niciun material TAROTERAPIA, in orice format, fizic/online/inregistrat/virtual, integral sau partial (ca de exemplu, dar nu exclusiv: continutul cursului, suportul de curs, suport de aplicatii practice, link-urile catre cursuri, carti audio sau video, s.a.m.d.), puse la dispozitie de catre Vanzator . Toate materialele oferite de Vanzator raman in exclusivitate la Client/Utilizator si vor fi folosite doar pentru uz propriu, ca resursa personala / de invatare / exersare a cunostintelor. Cumparatorul se obliga, de asemenea, sa NU inregistreze sub nicio forma sesiunile de curs -nu sunt permise fotografierea, filmarea, inregistrarea audio sau duplicarea acestor continuturi.
RECLAMATII CU PRIVIRE LA PRODUSE
- Imaginile Produselor din Taroterapia.ro au doar un caracter ilustrativ si nu constituie o prezentare obligatorie a proprietatii Produselor (i.e. ambalajul poate diferi, in functie de modificarile operate de producator sau distribuitor).
- Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului/Utilizatorului Produse fara defecte şi care sunt in conformitate cu Contractul la Distanta.
- Se considera ca produsele sunt in conformitate cu Contractul la Distanta, daca:
- Corespund descrierii facute de Vanzator in Taroterapia.ro.
- Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
- Prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declaratiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
- In cazul in care Produsele prezinta un defect la livrare, partile Contractului la Distanta pot conveni cu privire la o compensatie pe care Vanzatorul sa o acorde Clientului/Utilizatorului, sub forma unui voucher.
- Reclamația poate fi depusa de catre Client/Utilizator prin email, la adresa contact@taroterapia.ro
- Daca Produsul vandut are un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul sa ceara inlocuirea Produsului cu unul fara defecte sau eliminarea defectului, sub forma inlocuirii sau a repararii Produsului. Daca inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Pretului Produsului sau, daca defectul este unul substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
- In masura in care reclamatia formulata de Client/Utilizator este justificata, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:
- daca inlocuirea sau reparatia Produsului sunt posibile, sa inlocuiasca Produsul defect cu unul fara defecte sau sa inlature defectul intr-un timp rezonabil, fara crearea neplacerilor nejustificate pentru Client/Utilizator, in conformitate cu prevederile Legislatiei corespunzatoare si pe cheltuiala sa. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord intre Vanzator şi Client/Utilizator;
- daca inlocuirea sau reparatia Produsului nu sunt posibile, sa restituie Clientului/Utilizatorului Pretul, partial sau total, in functie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul este notificat in acest sens de catre Client/Utilizator. In scopul rambursarii Pretului şi finalizarii tranzactiei, TAROTERAPIA va restitui suma respectiva in contul bancar in lei, furnizat de catre Client/Utilizator
- Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamației Clientului/Utilizatorului nu mai tarziu de 10 zile lucratoare de la data primirii acesteia. Vanzatorul va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
- In cazul in care, pentru a da curs solicitarii reclamatiei depuse de catre Client/Utilizator va fi necesara punerea la dispoziția Vanzatorului a Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat sa livreze Produsul pe cheltuiala Vanzatorului.
- Durata solutionarii reclamatiei, inclusiv eliminarea defectelor sau inlocuirea Produsului, poate dura pana la 30 de zile calendaristice, fiind insa necesara furnizarea de catre Client/Utilizator a asistentei necesare in vederea respectarii termenului respectiv
- Vanzatorul este raspunzator daca defectul fizic va fi constatat de Client/Utilizator in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii Produsului. Cererea de indepartare a defectului Produsului sau de schimb al acestuia cu alt Produs fara defecte trebuie formulata in termenul mentionat anterior, sub sanctiunea prescrierii acesteia.
RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANTA
Clientul/Utilizatorul are dreptul de a se retrage din Contractul la Distanta, fara a preciza motivele si fara a suporta alte cheltuieli decat cele prevazute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere in termenul prevazut de Legislatia corespunzatoare, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vanzatorul cu privire decizia de a se retrage in scris, pe e-mail, la adresa: contact@taroterapia.ro
Perioada de retragere din Contractul la Distanta este de 14 zile calendaristice incepand de la data la care Produsul a fost preluat de către Client/Utilizator sau de catre o parte terta parte desemnata de acesta, alta decat Curierul, iar în cazul mai multor Produse care sunt livrate separat, de la intrarea în posesie a ultimului Produs.
Vanzatorul va comunica Clientului/Utilizatorului confirmarea de primire a retragerii, urmand ca:
- in cazul in care produsele nu fusesera deja expediate de Vanzator, Vanzatorul sa restituie Clientului valoarea produselor si a taxei de transport, in maxim 14 zile calendaristice de la notificarea de catre Client a deciziei de retragere din Contractul la Distanta
- in cazul in care produsele fusesera deja expediate de Vanzator, Vanzatorul sa restituie Clientului valoarea produselor, mai putin taxa de transport, in maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor returnate
Clientul trebuie sa trimita Vanzatorului, produsele deja livrate – in maxim 14 zile calendaristice de la notificarea cererii de retragere / retur, urmand instructiunile primite de la personalul Vanzatorului. Clientul va suporta taxele de transport pentru retur.
Clientul poate returna produsele fizice deja livrate in termen de 14 zile calendaristice de la data la care primeste produsele (sau ultimul produs, in cazul in care au fost mai multe livrari in aceeasi Comanda). Produsele trebuie returnate sigiliate, in ambalajul original integral, cu etichetele intacte, etichetele si toate accesoriile intacte, cu documentele care l-au insotit, fara deteriorari ulterioare achizitiei. Nu se acceptă pentru retur produsele care prezintă urme de folosire / uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.
Vanzatorul va returna valoarea Produselor folosind aceeași metoda de plata pe care a folosit-o Clientul/Utilizatorul, astfel:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar / transfer bancar: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate in regim ramburs/cu numerar: prin restituirea sumei in contul bancar transmis de Client/Utilizator, care trebuie sa fie in LEI.
EXCEPTII DE LA DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACTUL LA DISTANTA
Pentru Produsele fizice: Produsele trebuie returnate sigiliate, in ambalajul original integral, cu etichetele intacte, etichetele si toate accesoriile intacte, cu documentele care l-au insotit, fara deteriorari ulterioare achizitiei. Nu se acceptă pentru retur produsele care prezintă urme de folosire / uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.
Conform dispozitiilor art. 16 din OUG nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanta urmatoarele:
- furnizarea de produse confecționate dupa specificațiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar (i.e. citiri private, etalari, harti, sesiuni 1:1, sesiuni de grup, etc)
- furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere (i.e cursuri video, audiobook, meditații audio, etc)
POLITICA DE RETUR
- PENTRU PRODUSELE FIZICE:
- Clientul poate returna produsele fizice in termen de 14 zile calendaristice de la data la care primeste produsele (sau ultimul produs, in cazul in care au fost mai multe livrari in aceeasi Comanda). Produsele trebuie returnate sigiliate, in ambalajul original integral, cu etichetele intacte, etichetele si toate accesoriile intacte, cu documentele care l-au insotit, fara deteriorari ulterioare achizitiei. Cadourile care au însoțit comanda trebuie returnate și ele. Nu se acceptă pentru retur produsele care prezintă urme de folosire / uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.
Pentru retragere / anulare / retur este obligatorie notificarea Vanzatorului prin e-mail, la contact@taroterapia.ro
- Clientul este responsabil pentru organizarea transportului si costul returnarii produsului catre Vanzator, cu exceptia cazului in care Vanzatorul a livrat din greseala sau produsul este defect. Clientul trebuie sa trimita produsul Vanzatorului in maxim 14 zile calendaristice de la notificarea cererii de retur, urmand instructiunile primite de la personalul Vanzatorului.
- Vanzatorul va rambursa suma corespunzatoare pretului Produselor in maxim 14 zile calendaristice din ziua in care primeste produsul inapoi de la Client, folosind aceleași canale de plata corespunzatoare efectuarii achizitiei, astfel:
- pentru Comenzile achitate cu card bancar / transfer bancar: prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
- pentru Comenzile achitate in regim ramburs / cu numerar: prin restituirea sumei in contul bancar transmis de Client/Utilizator, care trebuie sa fie in LEI.
Pretul transportului initial, deja efectuat, nu va fi rambursat – el este suportat de Client.
- PENTRU PRODUSELE DIGITALE / ELECTRONICE / PRODUSE VIRTUALE PERSONALIZATE:
BUNURI SI SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE / RETUR:
Sunt exceptate de la dreptul de retragere / retur urmatoarele:
– furnizarea de bunuri / servicii realizate dupa specificatiile prezentate de cumparator sau personalizate in mod clar (i.e. sesiuni private, sesiuni de grup, etc)
– furnizarea de continut digital / online / electronic / virtual care nu este livrat pe un suport material (i.e cursuri video, audiobook, meditații audio, etc). In masura in care Clientul a primit de la Vanzator un link de acces valid, in conformitate cu comanda plasata pe site, se va considera ca serviciul pe care TAROTERAPIA s-a obligat sa il presteze a fost indeplinit si acceptat de client. Link-urile de acces / download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise , iar, in masura in care sunt functionale in conditiile tehnice specificate pe site, se va considera ca TAROTERAPIA si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client. In aceste situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor servicii.
Pentru PRODUSELE DIGITALE / ELECTRONICE / VIRTUALE PERSONALIZATE, TAROTERAPIA iși rezerva dreptul de a refuza comanda daca:
- detaliile furnizate pentru realizarea produselor / serviciilor personalizate sunt insuficiente sau eventualele clarificari cerute inainte nu pot fi facute
- subiectele vizeaza actiuni ilegale
- limbajul folosit de Cumparator este licentios, discriminator, etc
- sunt cerute detalii legate de aspecte sensibile sau neetice
Solutionarea conflictelor
Orice conflict aparut intre TAROTERAPIA si clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale românesti in domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.
Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Odata cu achizitia si / sau lansarea comenzii, clientul accepta neconditionat termenii si conditiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract in vigoare.